Get.Set.Glow.: Retreat Istimewa Guardian Malaysia untuk Kesejahteraan Holistik

Get.Set.Glow. : Retreat Istimewa Guardian Malaysia untuk Kesejahteraan Holistik


Harini aku nak share tentang satu event yang baru je berlangsung – Get.Set.Glow. oleh Guardian Malaysia. Serius, event ni memang penuh dengan ilmu dan pengalaman best tentang kesejahteraan. Jom kita usha apa yang menarik kat retreat ni!


Get.Set.Glow.: Retreat Istimewa Guardian Malaysia untuk Kesejahteraan Holistik



Visi Memupuk Kesejahteraan Diri


Guardian Malaysia memang tak pernah gagal bab jaga kesihatan dan kesejahteraan kita. Priscilla Wu, Pengarah Urusan Guardian Malaysia, cakap acara Get.Set.Glow. ni berteraskan visi 'memupuk kesejahteraan diri'. Katanya, kita semua perlu ada pendekatan holistik dalam hidup – utamakan kesihatan, kebahagiaan, dan kepuasan diri. Barulah kita boleh jadi versi terbaik diri kita untuk family, kawan-kawan, dan semua orang kat sekeliling kita.


Empat Bidang Kesejahteraan Utama


Retreat ni menghubungkan jenama-jenama kesejahteraan terbaik dengan pempengaruh media sosial. Antara bidang kesejahteraan yang diketengahkan ialah:


1.  Gaya Hidup dan Kesejahteraan

2.  Kecantikan Dalaman

3.  Penjagaan Kesihatan

4.  Keperluan Penjagaan Diri


Jenama seperti Anlene, Blackmores, Benourish, Nugevity dan VitaHealth turut serta dalam retreat ni. Diorang offer pelbagai pemeriksaan kesihatan macam kesihatan tulang dan mata, sebagai sebahagian daripada cabaran kesejahteraan 60 hari diorang. Best gila!


Get.Set.Glow.: Retreat Istimewa Guardian Malaysia untuk Kesejahteraan Holistik



Penceramah dan Jurulatih Terbaik


Selain produk-produk yang gempak, Get.Set.Glow. juga ada barisan penceramah dan jurulatih dari pelbagai latar belakang. Ada doktor perubatan, pakar pemakanan, ahli farmasi, jurulatih kecerdasan, guru yoga, perunding tidur, ahli aromaterapi, dan pengamal kesihatan holistik. Semua ni untuk pastikan kita belajar kemahiran baru dan kekal sihat secara holistik.


Get.Set.Glow.: Retreat Istimewa Guardian Malaysia untuk Kesejahteraan Holistik



Pengalaman Pempengaruh


Pempengaruh yang datang kat event ni share pengetahuan diorang tentang kesejahteraan holistik dengan peminat dan followers di media sosial. Jadi, kalau korang terlepas event ni, jangan risau. Korang still boleh dapat tips dan rahsia kesejahteraan dari diorang kat Instagram, Facebook, dan platform media sosial yang lain.


Siri Jelajah Kesejahteraan


Dan yang paling best, Get.Set.Glow. ni baru permulaan je! Guardian Malaysia akan buat siri jelajah kesejahteraan selama 3 bulan kat Pusat Pameran Mid Valley dan Pusat Membeli-belah One Utama pada pertengahan Ogos 2024. Jadi, pastikan korang save the date untuk event umum ni sebab banyak lagi ilmu dan pengalaman menarik yang menanti!


Priscilla Wu juga ingatkan yang Guardian Malaysia ada produk kesejahteraan yang dipilih dengan teliti serta sokongan profesional melalui ahli farmasi komuniti diorang. Semua ni untuk bantu perjalanan kita dalam capai kesejahteraan holistik.


Penutup


So, itu je lah sikit sebanyak tentang Get.Set.Glow. retreat oleh Guardian Malaysia. Memang banyak info dan pengalaman yang kita boleh ambil untuk memupuk kesejahteraan diri. Kalau korang ada sebarang soalan atau nak tahu lebih lanjut, boleh check out media sosial Guardian Malaysia kat Facebook, Instagram, YouTube, dan Telegram. Jom sama-sama kita Get.Set.Glow. untuk hidup yang lebih berseri dan sihat!


Get.Set.Glow.: Retreat Istimewa Guardian Malaysia untuk Kesejahteraan Holistik



Sampai sini dulu, bebelan aku. Jumpa lagi di artikel seterusnya!


Facebook: @guardianmy

Instagram: @guardianmy


#guardianMY #guardianMalaysia #guardiangetsetglow #guardianglowsquad

Post a Comment

0 Comments